Ready for take off - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marlien Jonkers - WaarBenJij.nu Ready for take off - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marlien Jonkers - WaarBenJij.nu

Ready for take off

Blijf op de hoogte en volg Marlien

19 September 2016 | Nederland, Hengelo

Morgen is het dan zo ver! Dan vlieg ik eindelijk naar Tanzania!!
Afgelopen weken ontzettend druk geweest met afscheid nemen en de zaken afronden op het werk. En wat heb ik veel gezellige dagen/avonden gehad met iedereen!! Wat een liefde heb ik ontvangen! Heel bijzonder om mee te maken en mee te krijgen van iedereen. Ook vanuit het werk heb ik ontzettend veel leuke en lieve reacties gekregen, onbetaalbaar!!

Het besef dat ik nu bijna echt ruim 6 maand weg ga is er toch nog steeds niet helemaal. Ben zo druk geweest met alle leuke dingen en het vele uit eten! Heb de afgelopen 2 weken geloof ik 3 keer thuis gegeten... Oeps!
Ik zal iedereen dan ook echt wel gaan missen!! Gelukkig heb ik 2 ontzettend leuke foto boekjes met herinneringen en zal ik ook daar wel internet hebben zodat ik nog wat met mensen in contact kan blijven. Toch wil ik ook vooral gaan genieten van het daar zijn, zoals ik dat de afgelopen weken ook volop hier heb gedaan. Over een kleine 7 maand ben ik al weer terug in Nederland en zal het gewone leven snel weer normaal worden. Aankomende tijd wordt een belevenis die veel met me gaat doen en die ik dan ook volop wil beleven!

De eerste paar dagen ben ik waarschijnlijk nog in Dar en Salaam. Erg leuk is dat ik contact heb gehad met een collega die nu op Zanzibar zit en die meteen vroeg of we zaterdag dan gaan stappen in dar? Ja zeker lijkt me dat een top plan :D! Dus eerste feestje in Dar is ook al gepland, makes me happy!

Morgen alleen nog afscheid van m'n ouders, broertje en Sara die ook naar Schiphol komt! Ik denk dat het echte besef pas komt als we opstijgen, of misschien zelfs wel pas als ik aan kom in Dar. Hoewel ik dan waarschijnlijk geen tijd heb om er bij stil te staan dus dat zou dan weer schelen ;)

Ik probeer regelmatig een blog te posten!

Heel veel liefs!

  • 19 September 2016 - 21:11

    Anneke Jonkers :

    Heel veel plezier lieverd! We gaan je missen de komende maanden. We zien elkaar in ieder geval in de kerstvakantie! We wensen je een hele goede vlucht toe en spreken elkaar hoop ik snel weer. Kus mam!

  • 19 September 2016 - 21:29

    Dirk-Jan Jonkers:

    Lieve Marlien,

    6 Maand lijkt een hele tijd als je ervoor staat maar ik verwacht dat de dagen om zullen vliegen.
    Ik wens je een hele fijne werkplek, fijne collega's, veel nieuwe vrienden, veel geduld en daardoor veel succes!. Met de kerst komen we naar je toe, daar hebben we heel veel zijn in! Dat breekt "zo lekker de week". Een hele goede vlucht en tot 96 dagen in Dar es Salaam!
    Kus, DJ

  • 19 September 2016 - 21:32

    Alexander :

    Heel succes en plezier alsmede veiligheid gewenst.
    Ik zal je berichten en verslagen met veel plezier lezen.
    Geniet , beleef en ervaar deze trip als een mooie
    aanvulling op het jou zijn.
    Groetjes Alexander

  • 19 September 2016 - 21:42

    Claudia :

    Lieve Marlien,

    Heel veel succes daar en geniet vooral het komende half jaar. Voor je het weet ben je weer in Hengelo en zit je aan de sushi Een hele goede vlucht en tot ziens.

    Dikke knuffel Claudia

  • 19 September 2016 - 22:18

    Yvonne Seinstra:

    Lieve Marlien,
    Ik wens je een ongelooflijke fijne tijd in Tanzania. Geniet er volop van; wees voorzichtig en ik ga je zeker volgen. Liefs

  • 19 September 2016 - 23:33

    Lisan:

    Succes topper! You can do it! :)

  • 20 September 2016 - 16:14

    Daphne Huurdeman:

    Heel veel succes, maar met name plezier daar! Geniet er maar flink van, want je zult merken dat de 6 maanden voorbij vliegen als je daar bent. Enjoy!! Groetjes Daphne

  • 20 September 2016 - 18:19

    Susanne Kleverwal:

    Nog twee uurtjes in Nederland

  • 20 September 2016 - 18:20

    Susanne Kleverwal:

    En nu de rest

  • 21 September 2016 - 22:27

    Cios:

    Heel veel succes en plezier gewenst!

  • 22 September 2016 - 10:11

    Wim:

    enjoy!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlien

Ik vertrek 20 september voor 6 maand naar Tanzania om daar vrijwilligerswerk te gaan doen voor VSO (https://www.vso.nl/).

Actief sinds 10 Nov. 2011
Verslag gelezen: 792
Totaal aantal bezoekers 28981

Voorgaande reizen:

20 September 2016 - 25 Maart 2017

6 maand vrijwilligerswerk in Tanzania

17 November 2011 - 02 December 2011

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: